Ao botar a andar, é bo que nos guiemos por
unha carta de ruta, para non perdernos. É bo ollar arredor e saber onde estamos
en cada momento, polo que resulta necesario encadrar este proxecto no marco da
Programación Didáctica do Departamento e do Currículo da materia de LGL,
publicado no Decreto 86/2015. Para isto, no final do documento recóllense os
Obxectivos que perseguimos, os Contidos que abordaremos, así como os Mínimos
con respecto aos Estándares de aprendizaxe avaliables e a súa relación coas Competencias
Clave. Todo, no apartado O marco.
Finalmente, para realizar a
nosa viaxe precisamos un temporizador que nos lembre que o tempo pasa e uns
Instrumentos e Procedementos que nos permitan avaliar o aprendido en cada
momento, para poder, a través dos mesmos, sinalar os Índices de logro para cada
Actividade, unhas veces mediante a Avaliación por parte da persoa docente,
outras mediante a Coavaliación e sempre mediante a Autoavaliación por parte do
propio alumnado.
TEMPORALIZACIÓN (TODO O
CURSO). Procuraremos esta distribución do traballo:
1ºESO (4h.)
|
LGL
|
1 hora semanal
|
Entrega da GUÍA (Comunicación oral: escoitar e falar)
Ø Explicación de contidos básicos e discusión na
aula arredor dos mesmos.
Ø Indicación das tarefas a realizar arredor dos
mesmos
|
1 hora semanal
|
Produción de textos (Comunicación
escrita: ler e escribir)
Ø Entrega e/ou proxección de textos relacionados
cos contidos traballados
Ø Produción de textos semellantes
|
1 hora semanal
|
Lectura na aula (Literatura e Funcionamento da Lingua)
Ø Realización da lectura A volta ao mundo en 80 días
Ø Debate, comentario e realización de actividades
relacionadas co Funcionamento da Lingua a través da lectura realizada
|
1 hora semanal
|
Traballo de investigación (Lingua e Sociedade)
Ø Procura na rede de información, seguindo as pautas
dadas.
Ø Elaboración da información obtida, respectando un
guión dado.
Ø Creación dunha presentación, combinando distintos
tipos de textos.
Ø Exposición oral na aula dos resultados da
investigación realizada, apoiándose nas TICs para proxectar o produto final.
|
Ao longo dos
trimestres iremos realizando as exposicións orais na aula. Ademais cada
trimestre o alumnado realizará dúas lecturas fóra da aula. E, na penúltima
semana de cada trimestre, dedicaremos unha sesión á realización da proba
escrita. Finalmente, nas dúas últimas semanas de cada trimestre elaboraremos o
Produto do noso Proxecto:
Ø 1º
trimestre: Mural co Mapamundi.
Ø 2º
trimestre: Guía para a Saída Didáctica
Ø 3º
trimestre: Saída Didáctica para desenvolver unha situación de aprendizaxe real.
PROCEDEMENTOS E
INSTRUMENTOS DE AVALIACIÓN COS SEUS CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN
Procedementos
de Avaliación
|
Instrumentos de Avaliación
|
Ø Escoita activa na aula
Ø Intervencións adecuadas
Ø Participación en conversas, charlas, diálogos,
debates...
Ø Observación directa
Ø Gravacións
Ø Autoavaliación
Ø Coavaliación
|
Ø Rexistro de intervencións na Libreta de Alumnoas (10%)
Ø Lectura na aula de A volta ao mundo… (10%)
Ø Exposición oral do traballo de investigación na
aula (10%)
|
Ø Lectura comprensiva e expresiva da obra na aula
Ø Produción de novos textos
Ø Creación de produtos artísticos
Ø Adquisición de novo léxico, retención dunha
expresión correcta e identificación das clases de palabras a partir da
lectura da obra.
Ø Autoavaliación e Coavaliación
|
Ø Cartafol para recoller as producións escritas do
alumnado (10%)
Ø Elaboración dun traballo de investigación (10%)
|
Ø Investigación arredor do Proxecto A volta ao mundo en 80 linguas
|
Ø Produto/s
do Proxecto (20%)
|
ÍNDICES DE LOGRO PARA CADA TAREFA (indícanse en cada
Tarefa)
Ningún comentario:
Publicar un comentario