Avaliación
do proceso de aprendizaxe
A avaliación realizarase a través dos
distintos instrumentos de avaliación que vimos mencionando, respectando os
Criterios de Cualificación establecidos para cada un. Cada Actividade recollerá,
xunto aos Mínimos para concretar os Estándares de aprendizaxe avaliables, un
Índice de Logro tanto para a persoa docente como para a persoa discente.
Algunhas actividades ou tarefas propostas requerirán ademais dunha
Coavaliación.
Para completar a nota do trimestre,
sumaranse á avaliación do labor realizado no desenvolvemento deste Proxecto a
avaliación das Lecturas realizadas fóra da aula e a avaliación da Proba
escrita.
Avaliación
do proceso de ensino
No final do trimestre o alumnado cubrirá
unha enquisa arredor do labor realizado pola persoa docente, quen resumirá o
resultado das enquisas nunha táboa onde se indiquen os Índices de Logro con
respecto aos Obxectivos marcados.
Avaliación
do proceso de ensino e aprendizaxe
No inicio do 3º trimestre, como medida
obxectiva, realizarase unha avaliación de diagnóstico, seguindo os modelos
oficiais adecuados ao nivel académico do alumnado. O resultado desta avaliación
servirá á persoa docente para adecuar o seu labor á situación académica do seu
alumnado.
Ningún comentario:
Publicar un comentario